הדפסת פליירים

פליירים – הכלי שיעזור למיתוג שלך

מיתוג נכון של עסק יכול להביא להצלחתו של העסק ולרווחים גבוהים הרבה יותר. אחד מכלי המיתוג הפופולריים כיום הם הפליירים.

מדובר בשיטת שיווק ומיתוג בת עשרות שנים, שיטה השומרת על מקום של כבוד ולו בשל יתרונותיה הרבים. יש לכם עסק? מתלבטים האם ועד כמה שירותי הדפסת פליירים הם המענה הנכון עבורכם?

הנה כל הסיבות מדוע כדאי לכם לבחור באפשרות שכזו:

1. פנייה אל קהל היעד

השימוש בפליירים מאפשר לעסק לפנות ישירות אל קהל היעד. הדבר נעשה לאחר פילוח שוק מקצועי, הבוחן את קהל המטרה, את המאפיינים שלו ובעיקר את האזורים שבהם הוא מתגורר. פילוח השוק מאפשר חלוקה לקהל הלקוחות הפוטנציאלי שרלוונטי לו השירות שמוצע על ידי העסק או רלוונטיים לו המוצרים שהוא מציע ובעזרת הפליירים, שמגיעים ישירות לביתו, הוא נחשף להם.

2. פתרון מהיר וגם בדקה ה – 90

החלטתם לצאת במבצע חדש באופן ספונטני או רוצים לחשוף שירות מיוחד או מוצר, שזה עתה הצטרף לכלל המוצרים? הדפסת פליירים היא פתרון מהיר שאפשר להוציא אותו לפועל גם בדקה ה – 90. טכנית, אפשר לעשות זאת אף "מהיום למחר" שכן כל מה שצריך הוא לעצב את הפליירים, לשלוח אותם להדפסה ולחלק אותם לקהלים השונים.

3. מגוון רחב של אפשרויות ועיצובים

את הפליירים אפשר לעצב במגוון רחב של אפשרויות ולשלב בהם שלל של אלמנטים עיצוביים, המושכים את העין. הם יכולים להיות צבעוניים במיוחד או דווקא בשחור לבן, הם יכולים לכלול תמונות או רק טקסט. הם יכולים להימסר לקהל הלקוחות לצד מוצרי פרסום נוספים, המשמשים חלק בלתי נפרד ממיתוגו של העסק, או אפילו יחד עם דוגמית קטנה של מוצר.

4. קומפקטיים

היתרון הבולט של הפליירים הוא הגודל שלהם. הם קלים במשקל והמידות שלהם קטנות יחסית. הם נכנסים לכל תיבת דואר, בדרך כלל, ואפשר אפילו להצמיד אותם לדלת באמצעות מגנט קטן. אפשר גם לשלוח אותם במעטפה אם רוצים או להצמיד אותם אל חלון הרכב. הם מושכים לא מעט תשומת לב, אך לא בולטים מדי במידותיהם.

5. מחיר זול יחסית

בהשוואה לפתרונות המיתוג האחרים או לאמצעי הפרסום השונים, הפליירים נחשבים זולים יחסית. עסק, שמעוניין מצד אחד במיתוג מוצלח מאד אך לא רוצה להוציא על כך סכומי כסף גבוהים כל כך, הפליירים יכולים להיות פתרון מושלם עבורו, פתרון עם יתרונות רבים ובמחיר משתלם. מעבר לכך, ניתן לשלוט בצורה מדויקת בכמות הפליירים המודפסת וגם בעת החלוקה לוודא שכל לקוח פוטנציאלי מקבל פלייר אחד ולא יותר.

לסיכום

מיתוג נכון לעסק הוא כזה המדגיש את יתרונותיו של העסק ומבליט אותם. הוא ממוקד, פונה ישירות אל קהל המטרה וגם כולל שימוש בשיטות פרסום אפקטיביות, העוזרות להביא להצלחתו ולחשיפתו של העסק. הפליירים הם אחת מהשיטות המובילות כיום ולו בזכות יתרונותיהם הרבים.

0 תגובות

השאירו תגובה

Want to join the discussion?
Feel free to contribute!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *